Wednesday Mar 06, 2024

פחד ואהבה עם אילון נופר-אוהופונופונו - המסע לקחת אחריות וריפוי עצמי

בפרק זה, עודד שעשוע מארח את אילון נופר בדיאלוג מעטר חכמה בשיטת ההופונופונו - שיטה רוחנית מהוואי שמגיעה כדי לזיז את עצמנו ממקום תחושת הפחד למקום של אהבה. אילון משתפת את הדרך בה למדה לקחת אחריות מחוויות ומצבי החיים שלה.

לאורך הפרק, השניים בוחנים בביקורת את שיטת ההופונופונו ואת השפעתה על חייהם. המילה ההואיית 'הופונופונו' מתרגמת ל'הכונה לדיון ישיר'. יחד הם מהלכים את התהליך של תיקון וסליחה, ומעמיקים במשמעות  הארבעת המשפטים: "אני מצטער, אנא סלח לי, אני אוהב אותך, תודה".

הם מספרים על התועלת שהשיטה הביאה בחייהם ואיך היא סייעה להם להתמודד עם קשיים וחוויות. הם מסקרים נושאים שונים כמו הריפוי שמגיע משחרור שיפוטיות העצמי, מעמד המשפטים במבנה השיטה, והתהליך החשופה של מקום הלב.

עוברים ושובים עודד ואילון מחליפים את מסגרת המבט ומבחינים דרך ריפוייה ההופונופונו. הם מתחילים עם חילופי מקום - מתוך המעמד של הרואה להיות חלק מכאב, עצב וקושי, וחוזרים בסוף לשלטון עצמי, לבקשת סליחה ולהכרת תודה. בפסגת הפרק, הם מעלים הצעות מעשיות לכל מי שרוצה להתמקד בתהליך הריפוי, ושם סיימות ההוראה להתחיל לעבוד עם המשפטים: "אני מצטער, אנא סלח לי, אני אוהב אותך, תודה".

Comments (0)

To leave or reply to comments, please download free Podbean or

No Comments

Copyright 2022 All rights reserved.

Podcast Powered By Podbean

Version: 20240320